Monday 2 March 2015

Antara Keluarga & Kekasih Hati

HYE DAN ASSALAMUALAIKUM KEPADA YANG MUSLIM

----------------------------------------------------------

" Antara Keluarga & Kekasih Hati" satu isu yang memang penting dalam kalangan manusia yang berpasangan zaman sekarang nie. Bagi pasangan yang memang direstui oleh keluarga, mungkin tidak berlaku isu seperti ini. Tetapi bagi pasangan yang tidak direstui oleh keluarga memang isu nie amat susah untuk difikirkan.

Begitu juga dengan diri ini. Fu ada kekasih hati dan memang Fu sayang kan dia. Kami dah bersama selama 5 tahun dalam 2015, dan memang sukar untuk putus. Meh Fu cite pasal dia ekk..

Nama dia biarlah rahsia. Usia dia 20 tahun dalam 2015 jarak 1 tahun jew dengan Fu. Asal Terengganu dan biasalah kehidupan orang terengganu disana bagaimana. Kampung Boy. Speak Ingglish fluently. Pernah jadi student UITM Dungun tapi sem 1 jew sebab dia tak past time final exem. Pernah menjadi student MCS Banting bertahan dalam 2 sem jew kot. Then he stop study cause tak dapat nak teruskan belajar wat masa nie kerana kesempitan hidup and kesihatan.

 Fu??

Well..... Fu stay dalam bandar but tak amal kan sangat KEBANDARAN tu. Kira macam pekanlah Fu amalkan. I love study so much. But mybe lepas ambil diploma nie Fu stop kot, then find work yang kena dengan bidang yang Fu pelajari. Rasa macam fade up pulak study jadi nyew hahahaha

Sekurang-kurangnya Fu yakin masa depan Fu cerah jika Fu tak mengalah. He??? Dia kata nak sambung belajar balik nanti tapi tak tau bila. Yang Fu buntu baru2 nie mak Fu bagitau yang dia memang betul2 tak bole terima dia sebagai menantu dia. Ada lah sebab2 nya and Fu tak nak luahkan kat sini. Ibarat kita akan buka aib dia pulak karang.

No comments:

Post a Comment